Mycket hinns med bara man vill . . .

Lördag igen då , kände mig bättre idag ( vilade hela dagen i går förutom att ja var i stallet och mockade åt min häst) 

Från sängen till soffan och från soffan till sängen typ ;)

Men som sagt känner mig bättre idag :) 

Började med att ha utsläpp av hästarna , mocka och rida min galna häst . Vad har hänt med honom detta år ? xD 
Han vila ju i går , så i dag när ja red ut så kastade han sig för en gren som inte "brukar" ligga på "våran" stig . Kastade och stegra sig om fela gånger inna ja fick förbi honom . Suck ;) 
Sen skulle vi hoppa över ett litet träd ( som vi alltid gör ) men idag hoppade vi minst 140 över trädet som knappt upp når 30 cm xD och på tillbaka vägen hoppade han första stort och sen drog han ner huvudet och drog av en bockserie ;) 
Hålla i sig får man göra nu för tiden men vet aldrig när de händer något nu . Förra året kunde man sitta lungt och tryckt i sina andra tankar men inte nu längre . Hihi 

Efter stallet var de bara att åka hem och duscha för att sedan rycka ut och jobba lite . Körde i 4 h . Sen hem och vidare till fam. Wickman på tacosmys och mello. Mycket trevlig kväll. Och förstås mycket bus med lilla älskade ville ❤️ 
Sicken go unge han är , satt i mitt knä o dag med och åt upp min mat ;) <3 


Nu är vi hemma och ligger i sängen efter en super trevlig och härlig kväll i munga <3 

God natt ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0