en vecka sen nu

och MINUS 25 grader igen xD
 
usch ja dagarna nu en vecka tillbaka har typ gått i ett med sova, skotta snö, jobba, hästen och skottat snö igen ;)
 
blir bra mycket kläder på när man ska gå ut dom här dagarna :)
 
Curre går fortfarande på halvfart
 
och idag har ja planerat in en vilodag då han reds i går  i -18 grader , KALLT ;)
nu finns  de lite att pulsa i men ändå inte så mycket, de har snöat men ändå inte kommit så mycket. Har nog mest blåst omkring xD
 
i lördags var det 60 års kalas med mycket god mat och sjukt mycket folk ;)
 
busat med ville och syster har ja även hunnit med en snabbis :)
 
killen som älskar sin hund :D
 
va man ska göra idag då är oklart, hehe inte så lockande att gå ut över huvud taget. :P
men måste till hästen och fixa vattnet mitt på dagen även åka till apoteket, hämta ut ett paket och leverera ett .
 
Sen ikväll är de mat hos mor och kent :D <3
 
Älskar att de alltid är så kallt på mina lediga dagar nu xD usch hoppas att de är bättre på måndag ;)
 
 
ha de så bra i kylan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0