Full fart sen tidig morgon till sen kväll, beskrivning av gårdagen .

Igår morse hade ja lagården själv
Riktigt mysigt att gå och strosa där. Med att mocka, fylla på spån och ge lite mat ;) 

Nöjda och belåtna :)

Väldigt nyfikna me är dom :) 

Sen efter de var de bara att byta om för att åka till stallet och ha morgon utsläpp där :) 

Passade på att göra min polle tävlingsfin , lilla pälsen som växt ut åkte av och manen blev många centimeter kortare ;) hihi 

Så fin nu så :) tog väldigt lång tid att klippa inte lätt att klippa små hår xD 

Efter de vart de en joggingtur ute i skogen . 


Med en pigg och glad häst :) 

Hem och duscha och äta frukost fort kl 10 för att börja jobba kl 11 xD men ja hann i tid till jobbet . Väl på jobbet var de en lagom dag . Allt flöt på med jobben och inga förseningar :) 

På kvällen var de bara att äta och kolla lite på tv innan man slockna :) 

Nu idag torsdag har ja ledig dag( skulle ja haft igår me igentligen ) ;) 
Ska ja snart bege mig mot lagården igen :) 

Ha en härlig (ser ut att bli en regnig dag)  torsdag :) 


Kommentarer
Postat av: Helene

Haha här är det soligt idag! och såklart just idag ska min häst vara ledig då hon har dressyrträning 2 dagars fre-lördag! XD Fin häst du har :3

2016-02-04 @ 09:19:04
URL: http://allroundhast.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0