Då var helgen över och vintertiden är här

Jobbhelg för min del , alltså jobb från 9-18 både lördag och söndag . Därför tidiga morgnar i stallet med utsläpp av hästarna och insläpp.


Hoppe har fått mest gått i hagen en liten borstning bara i lördags och idag nu på kvällen vid intag så lag jag på sadel och träns igen . Går superbra med sadeln , bryr sig inte . Men tränset med bettet i munnen är en konstig grej tycker han ;) hihi

Haha snyggaste bilden eller inte XD på tisdag ska ja in och köpa ny sadel till Hoppe me. Som jag ska ha vid inridningen och sen får han en ny när han är kanske 4 år och allvaret börjar :)

Fina Hoppe vid utsläpp i morse , börjar få en ordentlig päls . Min lilla nallebjörn ❤️

Nu dags att sova och ladda upp för en ny jobbvecka :)

Ha en härlig söndag gott folk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0