Fredag och lördag

I går fredag började dagen med stallet innan EM jobb . En härlig ridtur med Jessica i kylan :) mockade åt båda hästarna och fixade lite . Bytte broddarna på Hoppe , elit broddarna var värdelösa :/ bytte till mina gamla . 
(null)

(null)
Är så oroligt glad att Hoppe har fått Nattar som sin bästa vänn . Dom äter alltid nästan ur samma hötuss ☺️😍❤️ Hoppe har äntligen fått en kompis som är snäll mot honom :) de glädjer mitt hjärta. 

Efter stallet var de jobb sen efter jobbet vart de middag på karolas kök med mamma Kent Jonte Carro och Robin . Mycket god mat :) 


Idag lördag gjorde jag iordning efterrätten till i morgon innan jobbet 9-18. Nu efter jobbet så har jag gjort iordning julskinkan och nu ska jag klä grannen innan jag åker till stallet för att nattfodra hästarna :) 

Ha en härlig jul ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0