Lördag och söndag

Igår lördags var vi med på bomträning för Angelica , mycket mycket roligt att vara med på detta. Haha vi kan göra fina volter men när de kommer bommar med och spökar var de betydligt svårare xD haha  mycket travövningar och de var inte allt för mycket bommar med men så många övningar vi kunde göra :) 
(null)
Väldigt lärorikt , nu blir de mycket bommar framöver . Mycket idéer väcktes till liv . Detta var första riktigta träningen efter Hoppes vintervila :) nu satsar vi järnet till 2018 tävlingssäsong 😍 
(null)
Vi tog även fram vårt spinsortäcke dagen till ära ;) 
Sen hade jag lunchen i stallet innan jag drog hem från stallet för att duscha och sen åka och fira farfar som fyllde 85 år i fredags :) ❤️ 

Idag söndag så tog vi lite sovmorgon innan vi gick ut och greja lite på bygget , mycket kallt idag . ;) 
(null)
Sen på EM drog jag i väg och bugga . Sista för i år . Mycket roligt att dansa . Vart även bjuden av pappa på max innan vi åkte hem från stan :) 

När jag väl kom hem från buggen var de bara att byta om och åka till stallet för att mocka åt både hästarna :) 
(null)
Nu ligger mamma sjuk så då får jag sköta om Nattar :) ❤️ 

Nu är jag väl hemma och har precis lagat mat till morgondagens matlådor ( obs kl är 22.00 när jag började laga mat ) nu sitter jag ocjh kollar på hästhoppning från London som har sänds under dagen :) 

Snart dags att lägga sig och sova :) 

Ny vecka och nya möjligheter står inför dörren och julafton är snart här 😁🎅🏻 :) 

Ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0