Måndag , tisdag och onsdag

I måndag började jag dagen med stallet innan jobb, jag och Hoppe tog ett pass i ridhuset . Vi galopperade och travade på fyrkantsoåret mycket , fokuserade på hörpasseringar . Vart ett litet svettig pass för Hoppe . I galoppen stod jag upp i stigbyglarna . Han var mycket fin :) 

(null)
 

I går tisdag vart de först jobba fm eller ja från 6-16.30 🙈 lite sjukdom på jobbet så fick jobba över . 

Sen hem äta mat innan jag och R drog och hämtade hem hö till hästarna :) 
Sen väl i stallet fick jag lite hjälp med att fylla på vatten och så innna vi åkte hem så skulle jag slippa åka till stallet igen :) 

Idag onsdag vart de jobb på min ledig dag . Sjukdom på jobbet , lite jobbigt att inte får vara ledig då jag har mycket på to do listan inför jul . Men men bara att bita i och jobba . 

Efter jobbet drog jag till stallet , träffade på Kajsa och Karina som skulle rida ut så jag hängde på dom med Hoppe :) 
De gick fint till vi kom till ett dike och Hoppe ville inte gå över de så vi fick vända hem igen xD 
(null)

Tack för sällskapet idag tjejer de var mycket trevligt :) 

Ha de bäst / Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0