Fredag

Fredagens morgon börjar med stallet , kall men härlig morgon . 


Idag tog vi steget, vi red UT själva idag och körde i alla gångarter 😍 :D 

Så duktig min treåring är , han var så lugn men ända taggade han igång när galoppen skulle framföras ;) haha denna häst kommer nog passa mig som handen i handsken ;) känns lovade . Vi körde lite backträning , dag att sätta muskler på rumpan . Nu är de dags att bli snygg och vuxen nästa år närmar sig ;) 

Så himla skönt att de gick så bra att rida ut själv så vi kan rida ut mera och inte vara beroende av någon :) 


Vi hälsade på några söta shettisar längs vägen :) lite läskiga tyckte Hoppe ändå . Så små och snabba ;) 


Sen har jag jobbat EM och efter jobbet åkte jag och klippte en ponny , nu har jag intagit sofffan för att ladda inför en Jobbhelg med godis på bordet :) 

Ha en härlig fredag kväll :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0