Härliga söndag

Jobbade natt i natt så kom hem kl halv4 i morse , vakande ändå vid 9 . 


Åt lite frukost och sen drog jag till stallet . Mockade och fixade boxen och Mockade även en skottkärra bajs från hagen . Hoppe har precis avmaskat så ska försöka hålls efter lite :) 

Sen tog jag och Hoppe En härlig skrittur ute med sällskap av Sanna och lilleman . Härligt väder stt rida i . Hoppe var väldigt taggad av att få komma ut. Hihi kanske måste försöka komma ut mera än att nöta på ridbanan och ridhuset men svårt när man inte riktigt än vill rida ut själv :) 

Sen hem och fortsätta bygga hemma . I helgen har de hänt grejor på vår gård . 


Börjar ta form 😍 vi kom längre än vi hade tänkt i helgen . Men bara bra hihi vintern är här snart ;) 


Kent har hjälp oss hela helgen och jag har funnit till hands och serva de dom vill ha . :) 


Sen nu på kvällen har jag varit i väg med bla pappa på buggkurs i Gävle . Vi har hoppat på en kurs där denna termin :) 

Nu väntar sängen och ny veck i morgon . 

Ha de bäst ! ! ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0