Hur glad kan man vara ??

Alltså min häst , MIN häst är grymt duktigt . 


Från att vara en rodeohäst på gårdagens kravlösa longeringspass till att lysa som en stjärna på dagens "Hoppträning" 

Idag då onsdag har vi ju Hoppträning som vi hänger med på . Vi i stallet är ett härligt gäng som hoppar för Angelica . 

Hoppe ja vad ska jag säga . Han fick alla stjärnor i världen idag . 

Titta och njut hur bra han gjorde denna övning . 

- Linjen

Sorry men är så glad över Hoppe idag ;) 


- Andra träningen

Bommarna på marken var lite läskiga och sista hindret "titthindret" ska bara ryttaren hänga bättre med på ;) sista hindret var valfritt för alla att hoppa :) skönt att få med "titthinder" från början av utbildningen så de inte blir så stor grej av de sen . 


Säger de igen är så otroligt stolt över min unghäst . Så skönt att vara med i denna grupp , man får hänga med på vad man vill och stå över när man vill . Allt för att ge Hoppe de bästa förutsättningarna för framtiden ;) 

Är så taggad inför nästa TÄVLINGS ÅR :D. 
Sjukt spännande . 


Säger de ytligare igen så stolt över min unghäst ;) 

Nu har jag östur mig klart :) hihi 

Dags att sova nu , imorgon är de ledigdag :D de gillar vi . 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0