Torsdag från en lugn jag till en dag med pressat schema

Hade två saker på agendan idag och de var att rida och shoppa med syster . Men ack så fel jag hade . Blev full fart hela dagen xD hann kannor ner till kl 17 till syste för att styra bilen vidare mot Valbo ;) några tusen fattigare där xD 


Aja till hästen då , tyvärr fick inte Hoppe long solstund innan han skulle in ;) 

Han hann väl sova 5 minuer innan jag störde honom ;) taskigt läge , men men vi skulle ju rida ute idag. .  Härligt sällskap fick vi me , vad en timme kan gå fort när man har roligt :) 


Hoppe fick lära sig att gå eller ja snarare Hoppa över diken , lyfta fötterna bland många stena och rötter vissa stunder . Alldeles perfekt för en unghäst ;) 


Skönt att rida ut , var ett tag sen nu :) 

Han var duktig som vanligt :) 


Denna insamling är ju bara för bra 

Så mycket pengar som går till något riktigt bra . Jag har inte budat själv på detta men hade ja pengar skull jag ha gjort de . Heja svenskt ridsport 💪🏻👍🏻🐴 


Nu dags att sova och ladda upp för en Jobbhelg som verkar bli riktigt med regn 🙈 

Ha de bäst 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0