Massa spännande hände på ridturen idag

Hoppe tyckte att de hände väldigt mycket läskigt på ridpasset idag xD 

Vi tog ett travpass ute i skogen men på vägen dit blev han rädd för lite allt möjligt xD 
Började med att en lastbil och grävmaskin var läskiga sen efter de såg han saker och hörde saker överallt ;) 
I traven gick kan bra i några meter till och från i allafall ;) haha unghästar xD 

Efter fick han lite massage , gillades skarpt :) 

(null)
Sen på dagen målad jag och mamma i stallet :) 
(null)
(null)
Jag och mamma grundmålar därvar att jag man måla lite på fri hand då halva väggen ska vara grå :) 
Sakta med säkert går de framåt efter dessa veckor med extrem hetta . Nu går de att jobba igen :) 

Efter att R kom hem från jobbet drog vi och bada , sen efter de tig vi ett litet ryck till ute i stallet :) 
Jag gav mig på projektet måla om sadelkammsdörren . 
(null)
Nu är de dags att sova snart så man är utvilad till morgondagens målning ;) 

// Matilda 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0