Dagarna flyger förbi och mörkret närmar sig

Oj oj säger de igen dagarna går för fort hinner inte riktigt me . 

I tisdags fick jag och Hoppe en lugnare skrittur ute o skogen tsm med mamma och nattar . Jobbade honom lite i skritten . 

I onsdags var vi me på markarbetsträning för bästa Angelica igen , SÅ duktigt min 4 åring var . Herregud så stolt gjorde alla övningar med bravu och ja jag kan inte sluta skryta ;) Hoppe får man inte köpa för alla pengar i världen . ;) haha 
Mycket bommar såklart men mycket öka och korta på dagens övning . Han lyssande strålande och jag kunde samla honom hur bra som helst . 
Mycket nöjd ;) 
(null)
Igår torsdags så skrittade vi även ut igen tsm med mamma och nattar . Denna gång fick Hoppe så helt "fritt" hela turen då jag bara ville att han skulle röra på sig. 
(null)

Ska vi bara skritta utan krav så blir de hackamor så han får vila munnen , bra att variera :) 


Idag kommer Linda och hoppar honom de ska bli spännande och se :D 


Ha en härlig fredag skriver i kväll hur de gick :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0