fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag och onsdag

I fredags åkte vi iväg till ridhus för att hoppa lite:) 
Så grymt kul de var 😍 vilken känsla och ja vilken häst jag har nu :D 
Jag har inte hoppat ordentligt sen nästan ett år tillbaka. Så kul att hoppa bana igen och den låg på 1m ;) hoppa knappt så högt med Hoppe innan jag vart gravid . Kändes så enkelt:D 

Så kul :D 

I lördags red jag ut med Hoppe. Otroligt pigg och framåt. Fick hålla i mig lite;) 

I söndags red jag och mamma vallbyrunt .  Härligt  runda med lite nya saker att kolla på för nattar ;) 

I måndag fick  Hoppe massage av Bea.  De tyckte han var riktigt skönt. 

I går tisdag och idag onsdag får Hoppe vila pga av blåst och lite snö:/ blää blåser bort om man  går ut. Men förhoppningsvis kan jag rida i morgon   :) 
Hoppe 4 år. 
Min fining för ett år sen <3 


// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0