Hoppes tävlings planering 2019

Då har man lagt den preliminära tävlingsplaneringen. :) 

  • V.17 28 april Älvkarleby ridklubb 90 och 1 m med Linda 
  • V. 19 11 maj tirk ( hemmaklubben) 90 och 1 m med Linda 
  • V.21 25 maj Storvik ovansjö ridklubb 
  • V.24 13-16 juni Högbo Ridklubb   
  • (V.25 23 juni Edsbro Ryttarförening) kanske
  • V.27 6-7 juli Föreningen Gestrike Sportryttare
  • V.30 27-28 juli Avesta Ridklubb 
  • V.33 17-18 augusti Gävle Ponnyklubb
  • V.34 22-25 augusti Högbo Ridklubb
  • V.37 14 september tirk (hemmaklubben)
  • V.38 21-22 september jälla 
  • V. 40 4-6 oktober Gävle ryttarsällskap 
  • V. 42 20 oktober Enköpings ridklubb
  • V.44 2-3 november Lurbo ridklubb  
  • V. 47 22-24 november Högbo Ridklubb 
  • V. 49 8 december Lurbo ridklubb

Får vi se hur bra vi kan följa denna planering:) 

Målet detta år 2019 är att Hoppe ska tävla 110 klasser , drömmen är att kunna debutera 120 klasser i slutet av året. Får se om drömmen slår in ;) 
Med att jag var gravid förra året och nu har en bebis så ligger inte vi så bra till för de. Men man vet aldrig. Hoppe hann inte tävla så mycket förra året. Avslutade med att tävlas av Linda ( min tränare) och börjar denna tävlings säsong med henne också.  Sen får vi se  när jag tar över tyglarna igen på tävlingsbanan :) 
Jag är bra taggad redan nu så vi får se:) 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0