igår söndag sista dagen på veckan.

Blev en sen ridtur igår men väldigt skönt att kunna rida kl 19 på kvällen  :) 
Pigg och okoncentrerad häst hade jag på uteritten;) Fick jobba hårt för att då honom att jobba lite grann xD  Första gången jag rider honom såhär sent ut. 

Vi stötte även på vildsvin men Hoppe hann aldrig se dom innan jag vände om honom och dom stack. Blää  för dom djuren xD 

Härlig avslut på söndagskvällen:) 

Nu är de ny vecka och nya tag och första april idag så bli inte lurad ;) 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0