Helgen

I lördags fick han vila som jag skrev ;) snö och blåst , passar perfekt med en vilodag :) 

I går söndags så red vi ut i först snö och sen vart de regn . Blev väldigt blöt . Då jag trodde de skulle stanna vid snö så tog jag inte min bästa regnjacka men jag ångra mig bittert efter ;) 
(null)

(null)
Vi jobbade med att ha stark galopp 🐎💨💪 sen avslutade vi passet med att trava på lång tygel i väldigt sakta trav . Han ska hitta balansen själv . Dock är de väldigt mycket enklare i ridhuset än ute xD fokuset vart lite svårt att hitta ibland ;) 

(null)
Hoppe och Sigrid 😍❤️ 

Träningarna 2020 börjar rulla in och i januari blir de en heldel . Bra de i en tråkig månad ;) 
Den 3-4/1 kommer vi träna tvådagars för Cattis 

V. 2 v.5 och V8 lördagar kommer vi träna för Cia på tirk (hoppas få plats , man kan inte anmäla än ) ✊

Och från v3 och varannan måndag kommer vi fortsätta träna för Cia i upplanda . Kul att ha något att se fram emot :) 

(null)

Och i går  blev de andra advent är så sjukt nöjd över min advensljusstake 😍 
(null)


Idag ska vi vänta ut regnet som ska bli snö till kvällen innan jag ska motionera Hoppe . Blir longeringspass ikväll med equiebandet :) 


/Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0