Onsdag och torsdag

I går onsdags så red vi hemma på åkern , Hoppe var riktigt pigg och busig till och med satt löst en gång till och med ;) vi körde mycket volter  ställa och böja och slipade på bromsen . Skritt och trav . Fick jobba väldigt mycket i början på att han skulle konsentrera sig på mig ;) 
Men så kul med denna engegi :D (hoppas att den håller i sig ;) ) 

Idag torsdag red jag ut. I både snöstorm och solsken omvartanat ;) får passa på när man fick barnvakt ;) 
Väldigt pigg Hoppe idag igen . Travade och skrittade . Travade längre pass i dag 20 minuter . Men vilka ridvägar vi har här hemma . Vägen som jag red på idag är så lång och rak så långt man ser ;) 
(null)

(null)
Så fin min häst  :D 

Idag fyller min söta tös 1 månad me :D ❤️❤️ 

(null)
Otroligt hur mycket man kan älska en person ❤️❤️ 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0