Jack på igen ........ nästan

Kallt igen nu nästan så man vill ha jacka på sig när jag red ut idag xD 
Juli juli vad hände dock VÄLDIGT skönt inte en enda insekt idag på kvällspasset ute i skogen 😍
Och jag önskade mig en svalare sommar pga av Sigrid men kanske inte så här kall xD man är aldrig nöjd. 

Ajaj skön ridtur på kvällen, jag och Hoppe som sagt inte en enda insekt som störde ;)
Vi red ut idag , fokus på att trava framåt hela tiden och även i galoppen .  Fin och pigg häst idag . Blåste lite så han hade en anledning till att vara tittig XD suck . :) 
(null)
I morgon var planerad hoppträning men barnvakten är lite skadad ;) så vi kanske får hoppa lite hemma i stället:) 

Eller blir de något helt annat 😝 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0