onsdag , torsdag, fredag och lördag

I onsdags fick Hoppe vila pga av dåligt väder och jag var sjuk.  

I torsdags longerade jag Hoppe i trav och över bommar . Pigg och ville gärna falla in i galopp efter upphöjda bommen men blev  inte så bra de;) 

I går fredags skulle jag tömköra  med slutade att vi longerade xD 
Hade ett barn som vakande;) 

Idag lördag körde vi skotetleden , red i 40 minuter.  Hade lite problem med ett slukhål (läs liten  vattenpöl) innan vi kunder fortsätta våran resa på skotetleden.  Han är bra billig ibland xD 

Sen vart han väldigt snygg när vi kom hem , han såg sig själv och nattar i både fönstret och dörren till garaget xD så läskigt ;) 

Nu blir de lugn lördag resten av dagen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0