Heby Ryttarförening

Nu har jag äntligen landat i soffan efter en lång dag på tävling . 

Blev Heby idag och årets sista tävling :) 

Börja med 1 m avd B 8 fel 
MEN mycket nöjd med Hoppe och 8 fel ;) de var "bra" fel idag . Jag ville ha fram honom och jag själv är väldigt bra på att ta tillbaka så nu ska Hoppe bara lära sig att ha med bena också när matte rättar framåt istället för bakåt ;) 
(null)

(null)
Lerigt på tävlingsplatsen idag 🙈 

110 klasen avd B 4 fel 
SUPER NÖJD med denna runda vilken känsla och vilken häst . Tyvärr en sak gör JAG fel och lägget honom förnärma in i kombination så han river a hindret men gör verkligen allt för att inte riva b . 
Så surt när hästen hoppar så jäkla bra <3 

Inte de bästa resultat men så bra känsla så deslår resultatet idag ;) bara hästmänniskor som fattar vad jag menar tror ja ;) 

Nu ska vi träna vidare och längta till februari när vi drar igång igen 🥰 


// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0