I söndags tävlade vi på Lurbo ridklubb

Tävlingen i söndags vart de KAOS men verkligen stora bokstäver 🤬 
Vi hoppade 1 m , dock felfritt . Bästa Hoppe hoppade bra ,  men den de absolut sämsta förutsättningarna . :( 

Vi hade startnr 34 och vi bestämmer oss för att titta på några innan vi gjorde i ordning jag vet att Lurbo alltid är snabba så tänkte kolla bara på några och så gör vi i ordning sen som att vi bara skulle tävla en klass me. MEN när jag tittar på startlistan 07.55 så hade jag 34 före och pratade med en kompis och sa även de till henne . Hon kommer tillbaka när första starten har börjat och säger att hela startlistan är omgjord och jag har ni startnr 24 😱 stress iväg och göra i ordning Hoppe . Väl nere vid framridningen har jag bara 4 st på mig att rida fram innan jag ska in och hoppafram . Stress hästar överallt och bara kaos som att man har bråttom :/ tog mig ändå tid att gå  ute tidigare ifrån framhoppningen för att Hoppe skulle vila hjärnan  innan vi skulle in på banan . 

Grymt besviken på tävlingen tyvärr :/ men super nöjd över att Hoppe kunde gå felfritt trots allt detta :) ❤️ 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Maja fottade lite 😍❤️👌  
❤️❤️Min stor älgkalv ❤️❤️😂 


Nu hoppas vi att vi kan åka till Heby v 47 och avsluta året på topp ☺️👌 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0