Helgen försvinner förbi

I går red jag Hoppe igen efter 5 dagars vila , pigg och glad häst ute i skogen ☺️ :) 

(null)

(null)
Vi trogen även av pälsen ;) varit lite ändå fast de kändes inte som ha hade så mycket :) väldigt jobbig att klippa då flugorna höll på äta upp Hoppe i gången XD haha helt galen är han på dom 🙈 

Jobbade även Lillen igår , longera lite med sadel på och stå och hoppa på sidan om honom ;) 
(null)

(null)

(null)
Han är så duktig :D första ggr vi longera i bara tränset utan grimma på :) 

Idag söndag har vi också jobbat Lillen , men idag blev de inlärning till tömkörning :) svårt att förstå i bland tycker han men han gör ett alldeles extremt bra jobb när han knäcker koden :) 
(null)
 Hoppe och jag tog ett trav och skrittpass ut i skogen :) mycket skritt och fokus på låg form :) 
(null)
Härlig helg med mycket häst båda dagarna :) 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0