Årets sista dag i går och 2019 är över

Vi avslutade året med ett riktigt ordentligt konditionspass ;) styrkan på på till 2020 ;) 
(null)

(null)
var som att rida en vårdag i april men de är 31 december xD  
Solen sken och var riktigt varm i lä 🙈 
Vi körde på i 50 minuter och mycket galopp i full fart ( lös lite ökad galopp ) 


Sen på kvällen är de så jäkla skönt hästarna kunde vara ute till kl 22 utan att vara störd av några raketer och vid kl 00 stod dom lugnti stallet när de smällde på långt håll :) så skönt att bo där vi bor :) 
(null)

(null)

(null)


Och idag var jag betalat årslicensen för 2020 och även iår kommer vi tävla för tierps ryttarklubb :) 

Nya mål i sikte för Hoppe . 

2020 ska vi tävla 120 och när årets är slut hoppas jag att vi har kvalat in för att kunna rida 130 klasser :) ❤️💪 
(null)

(null)

mål med Lillen  3 år 2020 
Är att köra in honom och i slutet av året att han ska vara lite "hängd " på av mig. 

Stora målet för honom är att växa på sig så han blir c -ponny (124 cm idag , mamma och pappa är c-ponny 134 cm ) 🙈✊✊ 

(null)

(null)

(null)

(null)

Ha en bra dag på de nya året :) 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0