Tiden räcker inte till

(null)
Som rubriken lyder så springer dagarna iväg och hinner inte mera än att jobba och vara med Sigrid. Hoppe har fått vila nu torsdag , fredag och lördag. 
Men i morgon kör vi igång igen , men sånahär viloperioder brukar göra Hoppe väldigt gott och han brukar vara finare än någonsin att rida då ;) så hoppas på de nu me :) 

Lillen får stå för dagens bild , idag vid insläpp spolade ja benen på båda hästarna de är så fruktansvärt skitigt i hagen . Lillen står snällt och väntar till jag är klar att spola behöver inte binda fast honom eller hålla i honom . Dock vill jag inte binda honom då han inte riktigt än har lärt sig att man inte kan backa hur långt som helst . Så lite säkrare såhär just nu :) såklart är stalldörren stängd :) 

Dags att sova ny dag i morgon och jobb 9-18 väntar . 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0