Tävling på Enköpingsnäs Ryttarförening

Idag drog vi til Enköping för att tävla lite :) 

Vi började dagen med en 110 avd a , dags att bli stor och slåss om pallen ;) 

Vi dubbelnollade idag :D provade en snävare sväng till näst sista i omhoppningen och de gick fint och de ledde till att vi kom på 6:e plats 😀❤️ 
Härlig debut i avd A tycker ja 👍 :D  
(null)

(null)
Mamma har de jobbigt med att vara hästskötare mellan klasserna ;) 

SEN DEBUTERADE vi 120 :D dock var inte förutsättningar på vår sida då de började ösregna precis när vi skulle in på banan oxh Hoppe gillar inte regn och ville inte riktigt gå fram för de  🙈 
MEN jag är nöjd med våra 17 fel , kunde lika bra varit 8 fel då resten var skitpet ;) och tidsfel var för att 120 kassen var en A:O och kände inte för att ta snäva svängar första debuten ;) och de var väldigt mycket fel , avramlingar och uteslutningar i denna 120 så jag är nöjd att komma runt ;) 
(null)
Riktigt nöjd med våran dag :) 


Nästa söndag tar vi nya tag i Svärdsjö :D 


/Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0