Fredagen den 13 , morr

Så inställd och taggad på att tävla i morgon på Lurbo ridklubb 1 m och 110 klass men så när man precis har smörjt allt och börjat packa så får man detta meddelande 😭 
(null)
Morr ja som vill tävla :(. De är såklart bra att dom tänker på säkerheten men va fan ;) 
(null)
Jag tycker inte om fredagen den 13 nu , tänkte hela dagen idag att jäklar vad allt flyter på men så kom detta 😂🙈 


Aja Hoppe longerades med equiebandet på i 25 minuter , förberedande inför tävlingen . Jag longerar alltid dagen innan eller går en promenad 30 min . 

Aja nu få vi vänta till v. 15 innan vi får tävla igen , så surt. Ne jag är inte bitter alls 🙈 då jäklar blir de tre helger i rad. 

V15 Gävle ponnyklubbb 110 klass 
V16 Gävle ryttarsällskap vet ej klasser än 
V17 Älvkarleby ridklubb 110 och kanske 115.
vi får ser hur allt känns nu som att jag inte får samma förutsättningar pga av  detta coronaviruset . 

Nu ska jag sova så får vi se vad morgondagen bjuder på 🙈 

/ Matilda 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0