Pay and jump i Högbo

Idag åkte vi som rubriken lyder til Högbo för att hoppa lite :) 

Vi hoppade en 110 , vi gick felfritt . Mycket med Hoppes fantastiska kämparglöd i kombinationen :) 
Annars var känslan väldigt bra fast vi hoppade på hackamore :) 
Lite rörig framhoppningen annars väldigt fin bana och bra upplägg :) 

Hoppe var över förvänta lugn på framhoppningen som sagt var lite rörig men han verkar ha mognat över våren på den biten me , förut kunde jag ha de väldigt jobbigt med röriga framhoppningar :) 

(null)
Älskar verkligen min busunge 🥰❤️
(null)
Gud vad jag tycker om dig ☺️😍
(null)
Får väldigt mycket hjälp av mitt bästa hjärta nu för tiden 😍❤️👌 


Väldigt lyckad morsdag ;) 

(null)
Hoppes kommande vecka 😉🐎💨💪👌


// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0