Söndag , måndag , tisdag , onsdag , torsdag och fredag

I söndags fick Hoppe få ett joggingpass i skogen . Mycket uppskattat tror ja 🙈 
(null)

(null)


Lillen fick ocks ett pass , vi red ut . Han var så duktigt lilla ponnyn :D 
(null)

(null)

I måndags var ja och Hoppe iväg på hoppträning för Cia . 
Så bra hoppträning , Hoppe gjorde allt busenkelt . Så skönt efter helgens tävling ;) 


I tisdags longerade jag honom med equiebandet på i bara skritt och trav . 

(null)
Min "lilla" långöra <3 

I onsdag fick Hoppe vila . 


I går torsdags tog vi ett joggingpass ute i skogen , kallt ut och hårt i backen så vi travade bara. 

(null)


Idag fredag longerades han på morgonen med upphöjda bommar . 
(null)
Han jobbade på bra , även idag att de bara trav pga av hårt i backen . Ta de lite lugnt i början nu så han vänjer sig med de hårda . Har varit så mycket så länge nu  🙈 

I morgon får vi de vad de blir ska bli riktigt ruskväder 🙈 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0