Måndag, tisdag , onsdag , torsdag , fredag och lördag

Dagens att skriva om Hoppes nästan hela vecka bara söndag kommer fattas när vi är klara ;) 

I måndags var de träning i upplanda för Cia . Bra övningar och jag måste jobba på att kunna följa med i språnget när hindren blir större 😂🙈 även inne i en period när jag har börjat ratta för mycket och störa Hoppe istället för pusha på . Blää för de ;) 

I tisdags longerade ja Hoppe i trav och skritt :) 

I onsdags fick han vila :) 
Då passade jag på att fixa lite i sadelkammaren :) 

(null)

Dessa två bilder är från innan .  (null)
(null)
(null)


Och jag efter , rosetter är på sin plats ( äntligen ) och katterna har fått nytt Katthus :) 

I torsdags fick Hoppe massage av Bea . Vi kom fram till lite olika saker som vi ska förbättra så nu jobbar vi vidare på de och hoppas de löser sig snabbt :) 

I fredags tog vi en promenad på 5 km 
(null)

Idag lördag körde vi ett travpass i härliga höstsolen :) pigg och tittighäst :) 
(null)


// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0